Ajut de 100 euros per a material escolar

Algunes famílies heu contactat amb l’escola per saber com funciona el tema dels vals escolars de 100€. És per aquest motiu que us donem la informació que surt a la web del Departament per si us serveix d’ajuda.

Els vals estan destinat als infants d’educació primària escolaritzats el curs 2023-2024 en un centre públic de Catalunya.

Vals bescanviables per material escolar

Els vals es podran bescanviar en comerços d’arreu de Catalunya fins al 30 de novembre del 2023. Els vals es distribuiran per correu postal durant els mesos d’estiu de manera que el material es pugui adquirir abans de l’inici del curs.

Des de la web del Departament d’Educació podeu activar els vostres vals >>>>

Un cop esteu a l’apartat d’activar els vostres vals us demanarà que us identifiqueu amb un número personal del nen/a. aquest número és el número de registre (IDALU) que surt als informes de notes. Podeu veure com localitzar-lo en aquest enllaç >>>

Només es poden bescanviar en establiments autoritzats.