Un comiat ple d’amor

Ahir, després de l’esbarjo, la nostra escola es va omplir d’alegria i emoció per celebrar un esdeveniment molt especial: l’acte de jubilació de la mestra Carme Gairal, una figura emblemàtica i estimada per tota la nostra comunitat educativa.

L’acte va comptar amb la presència de tots els alumnes i mestres de l’escola, així com membres del Personal d’Administració i Serveis (PAS), antics companys i, fins i tot, la inspectora que va acompanyar-nos anys enrere, Rosa Mª Codines .

La celebració va començar amb una rebuda al pati per part de tots els assistents acompanyats de la Batucada escolar, que va donar pas als discursos i a l’entrega de regals. Dos alumnes de cada curs, en representació del seu grup, van tenir l’honor de fer entrega d’aquests detalls, simbolitzant l’afecte i l’admiració que tots sentim cap a ella.

Tant el director, Sergi Moncusí, com la Rosa M Codines, van dedicar unes paraules a la seva, destacant la seva passió per l’ensenyament i el seu compromís amb l’educació. No obstant això, el moment més emotiu va ser quan els infants van prendre la paraula. A través de dibuixos, poemes, paraules boniques i representacions artístiques, van expressar el seu agraïment i estima cap a la mestra Carme.

La Carme sempre ha estat una figura alegre i disposada a compartir el seu saber i experiència amb companys i alumnes. La seva jubilació marca el final d’una etapa plena de dedicació i treball, però també l’inici d’un nou capítol que esperem gaudeixi amb la mateixa passió que ha transmès a l’escola.

Des de la nostra escola, volem expressar el nostre més profund agraïment per tots aquests anys de dedicació, ensenyament i amor per l’educació. La seva empremta romandrà sempre entre nosaltres, i, encara que la trobarem a faltar, ens alegra saber que ara podrà gaudir del ben merescut descans després de tants anys de treball incansable.

Gràcies, mestra Carme, per tot. Et desitgem tot el millor en aquesta nova etapa de la teva vida.

Com et van dir els nens i nenes SEMPRE FORMARÀS PART DE LA FAMÍLIA SAAVEDRA.