Taller de ioga per a famílies

Dissabte 25 de gener l’AMPA de l’Escola Saavedra va organitzar un matí de ioga en família obrint l’escola a famílies amb infants de 0 a 3 anys. L’activitat va començar a les 11h del matí. La directora de l’escola, pares i mares membres de l’AMPA vam anar donant la benvinguda a les famílies que anaven arribant. Les instructores de ioga encarregades de conduir la sessió van ser Beatriz Salas (mare de l’escola i membre de l’AMPA) i Teresa Frazer. Degut al gran nombre de famílies assistents a l’activitat es van formar dos grups per edats, vam poder relaxar-nos, divertir-nos i connectar amb un mateix i els infants gaudint d’una experiència enriquidora.

L’activitat va acabar amb un deliciós aperitiu al menjador de l’escola. La responsable d’aquest aperitiu va ser la instagrammer Anna Mateo de @leckerandhealthy que ens va sorprendre amb receptes saludables com broquetes de fruita, boletes energètiques de cacauet, patés vegetals, batuts i tes, etc. Moment que va servir per donar per finalitzada una jornada que de ben segur recordarem.

Moltes gràcies a la nostra escola, tots/es qui ho heu fet possible i a les famílies que vau venir a compartir el matí amb nosaltres.

Text: Instagram AMPA Escola Saavedra
Publicació: https://www.instagram.com/p/B7zToRjI9-F/?igshid=wa5oiwcircfb