Scratch Jr: Personatges que es toquen 2n

Jugar amb jocs a la tauletes és molt divertit, però encara ho és més si aquest joc l’has creat tu mateix. Això és el que han fet els alumnes de segon aquesta setmana a l’aula de robòtica: Crear un joc per poder-hi jugar.

Es tractava de programar dos gats per a que es moguessin lliurement per la pantalla, sense la interacció del jugador, i alhora, programar un tercer personatge per a que quan entrés en contacte amb algun dels dos gats, exclamés un OHHHHHH!!! i desparegués de la pantalla donant per finalitzat el joc. Aquewts tercer pesonatge em mou per la pantalla seguint el dit de l’alumne.

Si aconseguiem que els gats s’aturesin després d’acabar la seqüència d’ordres, i no havien entrat encontacte amb el tercer personatge… Victòria!!!!