1r Premi al certamen “Professor Rius, de Reus”

La participació al certament “1rs Premis Professor Rius, de Reus, Andròmines per fomentar la tècnica entre la infància” organitzat pel Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona en honor a l’enginyer i dibuixant Ramon Sabatés Massanell ha estat una passada!!!!!

Una representació d’alumnes de quart, acompanyats per les famílies, la directora de l’escola, la tutora i el mestre de robòtica van anar a la seu del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona a fer una presentació de les seves andròmines.

Després de la presentació, el Jurat, compost per personalitats rellevants de la Comissió Ensenyament d’Enginyers BCN, professors d’institut, membres del Departament d’Educació Generalitat Catalunya; així com també de persones de les entitats col·laboradores, va fer les seves preguntes pertinents.

Un cop vistes les presentacions dels tres finalistes, i d’un bon refrigeri per a tots els assistents, el jurat va deliberar que els premiats serien:

Primer premi: Escola Saavedra

Accèssit al primer premi: Instutut Escola l’Agulla

Tercer premi: Anna Miranda Aranda

Aquestes són algunes de les imatges del moment del lliurament del premi.