L’escola Saavedra i l’AFA participem a la cervacila de les Festes del barri Mª Cristina

Dissabte 22 de juliol l’Escola Saavedra i l’AFA vam participar a les Festes del barri de Mª Cristina de Tarragona. L’escola Saavedra forma part del barri i nosaltres no hi podíem faltar.

Al voltant d’una vintena de famílies ens vam reunir a l’escola per assajar abans de sortir amb els gegants de l’Associació de veïns Mª Cristina i voltants. Els infants i famílies hi vam participar fent de portadors dels capgrossos, timbalers, percussionistes i també animant la cercavila pel barri. A l’acabar la cercavila els infants van poder refrescar-se amb un gelat a càrrec de l’AFA. Els amics de l’Associació de veïns Mª Cristina i voltants ens van convidar a entrepans i beguda perquè els infants poguessin recarregar forces.

Volem agrair especialment l’organització d’aquesta activitat a la Núria (vocal i membre molt actiu de l’AFA) i a la Maria, mestre d’Educació Musical de l’escola per encapçalar i liderar amb tanta empenta el nostre grup de timbalers, músics i portadors de capgrossos. Agrair també la confiança i rebuda que hem tingut de l’Associació de veïns Mª Cristina i voltants des de l’inici d’aquest projecte, i per últim i no menys important a totes les famílies de l’escola que es van sumar a aquesta activitat per seguir fent família. Seguim fent camí per vincular escola i barri!