Inici de la nova imatge del mur exterior

Després de molts esforços avui s’han iniciat les actuacions per fer un mural ornamental al mur exterior de l’escola que va des de la porta de l’hort fins a la porta del pati, un mur de 25 metres de llarg i una alçada d’entre 2’5 i 4 metres.

En col·laboració amb l’Associació de la Mulassa de Tarragona, promotora de la iniciativa i amb el suport de l’IMET, la regidoria de Joventut i la regidoria de Patrimoni, estem duent a terme un dels vells anhels de l’escola: dignificar aquest mur i donar-li una fesomia acollidora i càlida. L’artista que durà a terme el dibuix mural no és altre que l’artista tarragoní Edu Polo (@edupolobosch).

Des del dia d’avui i fins el proper 9 de desembre, data prevista de finalització del mural, l’artista estarà dedicat en cos i ànima a aquest projecte.

De moment no volem desvetllar el dibuix final que vestirà el mur, així que si en voleu anar veient l’evolució podeu anar passant per la Via Imperi de Tarragona i podreu veure com va prenent forma i color amb el passar dels dies.

Aprofitem aquestes línies per demanar paciència a tots els membres de la comunitat educativa del Saavedra que es puguin veure incomodats per la reducció de la zona de pas per la vorera i a tots aquells vianants en general. Us garantim que l’esforç valdrà molt i molt la pena.

Anoteu-vos a l’agenda el dia 12/12/2022 a les 15h per a poder assistir a l’acte inaugural del mural. Us hi esperem!!!!!