” Els colors de la música”

El Dimarts va ser Santa Cecília, i ho hem volgut celebrar fent el nostre tradicional  Concert “ Els colors de la Música”: Els instrumentistes de la nostra escola ens han interpretat un repertori ben bonic i variat, de diferents països,  estils i tradicions.

El públic hem estat en silenci ja que, d’aquesta manera, hem pogut apreciar cada sonoritat i gaudir de cada interpretació i de cada melodia.

Hem pogut gaudir dels sons d’un violí  petit, també d’un altre més gran, del piano, la guitarra elèctrica, de l’acordió i també de la percussió de la caixa.

Sempre és i serà un plaer poder gaudir de la música en viu que fan els nostres infants!. Moltes gràcies Isabella, Jan, Martino, Megan, Arlet i Àlex. Ho heu fet genial!

Moltes gràcies Marina per acompanyar-nos amb els teus ritmes, sempre tan rics i plens. Tot un luxe! Quins músics més bons que tenim a la nostra escola!!

Visca la Música!