Èxit de participació a la 1ª Trobada AFA de Tarragona on l’AFA Saavedra ha estat present.

Diumenge 20 de novembre les Associacions de Famílies d’Alumnat de Tarragona (AFA), en col·laboració amb l’Institut Municipal d’Educació (IMET), vam commemorar el Dia Mundial dels Drets dels Infants amb la 1ª Trobada oberta a l’espai públic adreçada als infants i famílies de la ciutat.

La trobada va començar a les 10h i va finalitzar a les 13h i va comptar amb variats tallers, activitats, jocs i manualitats per les famílies i nens/es. Un total de 10 AFA de la nostra ciutat van omplir el darrer tram de la Rambla Nova d’alegria, participació i caliu.

L’AFA Saavedra va oferir un divertit i entretingut taller de bee-bots. Una temàtica escollida i pensada per donar a conèixer, fer visible i reforçar un dels principals recursos dels processos d’aprenentatge dels alumnes de la nostra escola, la robòtica.

La trobada va ser un autèntic èxit no només per la gran participació, la bona representació de les AFA de Tarragona o per l’ambient agradable que es va viure entre els assistents sinó també per l’excel.lent organització per part de l’IMET.

Gràcies a les famílies de l’escola que s’han involucrat en fer possible la presència de la nostra AFA en aquesta trobada.

Nosaltres ja tenim ganes de repetir!