Fira Tecnoart edició Seguici. Tallers “Cúpula Leonardo”, “Espai Llum i Foscor”, “Nanos i gegants” i “Mural”

El dissabte passat, 4 de març, es va celebrar la Fira Tecnoart edició Seguici a la nostra escola i a la Via de l’Imperi. Alguns dels tallers desenvolupats al llarg del matí van ser els de la “Cúpula de Leonardo”, el del “Espai Llum i Foscor”, el de la pintada del “Mural del pati” amb elements del Seguici Popular de la ciutat i el dels “Nanos de l’escola i Gegants del barri Maria Cristina”. Tots quatre van ser un èxit i van tenir una afluència d’infants molt nombrosa.

Part del material necessari per a desenvolupar aquesta activitat ha estat subvencionat per l’Ajuntament de Tarragona en el marc del projecte Magnet

Logo_IMET