Explosions de colors a les taules de llum

Et diré un secret molt fi, la primavera ja és aquí…” (Ramón Besora)

Recordant aquest bonic poema us volem dir que la primavera ja ha arribat a totes les aules, passadissos i el menjador de l’escola Saavedra. Aprofitant l’esdeveniment d’aquesta estació tan refrescant, plena de vida i colors llampants, el nostre alumnat l’està gaudint a l’Espai de Llum i Foscor gràcies a les taules de llum disposades a dins de l’aula. El grup de mestres ha preparat materials nous relacionats amb aquestes taules que sempre és rebut amb molta emoció i sorpresa entre els infants, fet que impulsa i desperta l’acció creativa en les seves composicions de manera lliure. Per finalitzar, vull compartir amb les famílies fotografies de les creacions dels seus fills i filles, una explosió de colors que dibuixa un somriure en els més petits de l’escola al contemplar aquestes obres efímeres en el temps però no en el seu cor.