Cançons tradicionals a P3

Els més petitets de la nostra escola aprenen cançons tradicionals catalanes: escolten audicions, descobreixen històries i vocabulari… també aprenen a escoltar els instruments amb les seves sonoritats sorprenents!

Amb la música ensenyem als infants a controlar el seu cos i el seu moviment, ballant, cantant i picant de mans. Les nenes i els nens es diverteixen mentre desenvolupen la coordinació i s’adonen de la importància del fet d’escoltar amb atenció…Però el més important de tot sabeu què és? us podem dir que amb la Música, mentre aprenen, s’ho passen moooolt bé!