Conte de Sant Jordi: “La llegenda de Sant Jordi, a Bèlgica”

Com a primer dia de la setmana de Sant Jordi, algunes famílies han vingut a l’escola a explicar un conte als alumnes del cicle del seu fill/a.

Els alumnes de cinquè han pogut escoltar de la veu de la Isabelle, la mare del I.M.T el conte “La llegenda de Sant Jordi, a Bèlgica“.

Es veu que Sant Jordi no només va salvar la princesa a Montblanc, com diu la llegenda catalana, sinó que era un home bastant aficionat a això de barallar-se amb dracs i salvar princeses arreu on anava. Sembla ser que els seus serveis també van ser requerits per contrades molt més al nord, Tot i que la història no li va anar igual que a Catalunya, … també se’n va sortir prou bé.

Moltíssimes gràcies, Isabelle, per haver compartit amb nosaltres aquesta tarda.