Conte de Sant Jordi: “De què fa gust fa la lluna?”

Com a primer dia de la setmana de Sant Jordi, algunes famílies han vingut a l’escola a explicar un conte als alumnes del cicle del seu fill/a.

Els alumnes d’infantil han pogut escoltar de la veu del Pep, el pare del N.L.A i l’A.L.A el conte “De què fa gust fa la lluna?“. Un llibre escrit per Michael Grejniec i traducció al català de la Maria Viu Rodríguez. Un llibre editat per Kalandraka disponible en català, però també en set idiomes més.

Un llibre tan rodó i saborós com la lluna plena. Els animals de la selva ens mostraran com les coses compartides sempre fan millor gust.

Moltíssimes gràcies, Pep, per haver compartit amb nosaltres aquesta tarda.