Una campions de patinatge a l’escola

El passat 13 d’abril es va disputar a Castellvell del CAmp (Baix Camp) una trobada competitiva de patinatge artístic organitzat pel Club Dojo Tarraco i el Club Patina Castellvell.

L’alumna Sofía C. R. va assolir el calaix més alt del pòdium.

Enhorabona Sofía!!!!

Aquest triomf és fruit de l’esforç i el treball, no només de la Sofía, sinó també de tots els seus companys i companyes de patinatge a l’extraescolar de patimnatge que organitza l’AFA de l’escola Saavedra en col·laboració amb el club Dojo Tarraco. És per aquest motiu que la Sofía vol agrair a família, companys/es i entrenadora que l’hagin ajudat a aconseguir la medalla d’or.