4ª Edició del Concurs fotogràfic Sant Jordi 2024

Aquest curs, l’AFA Saavedra organitza la 4a Edició del Concurs fotogràfic coincidint amb la diada de Sant Jordi durant aquest mes d’abril. És una bona oportunitat per deixar anar la creativitat i imaginació. A més els premiats i premiades rebran un val per adquirir llibres o contes. Animeu-vos a participar!
Junts fem escola!

BASES DEL CONCURS

1. Participants: Tot l’alumnat de l’escola associat a l’AFA i tot el personal del centre

2. Temàtica: Els ODS Objectius de Desenvolupament Sostenible.

3. Característiques de les fotografies:
*S’han de presentar en format JPG
*No poden contenir cap paraula ni text afegit per l’autor/a
*Cada participant només pot presentar 1 única fotografia

4. Enviament de la fotografia: Al correu electrònic: concursafasaavedra@gmail.com
indicant: títol de l’obra, nom i cognoms i el curs.

5. Data límit per participar: dijous, 25 d’abril de 2024 (inclòs)

6. Jurat: membres de l’AFA

7. Premis: els i les participants premiats rebran com obsequi un val a bescanviar per llibres o contes a les llibreries de Tarragona indicades.
S’estableixen les següents categories:
1 premi per la categoria Educació Infantil
1 premi per la categoria Cicle Inicial
1 premi per la categoria Cicle Mitjà
1 premi per la categoria Cicle Superior
1 premi per la categoria Personal del centre
*Els autors i autores de les fotografies presentades al concurs, cedeixen el dret de compartir-les a les xarxes socials de l’AFA

8. Observacions: La participació en aquest concurs implica la total acceptació de les bases del mateix.