Explorant els Numberblocks: Una aventura matemàtica per a tots

Utilitzant els dibuixos animats del Club Super 3 Numberblocks com a eix central, els infants s’endinsen en un univers de nombres, formes i seqüències, mentre exploren els blocs matemàtics de continguts amb entusiasme contagiant. A través de cinc propostes d’espais, els nostres petits estudiants descobreixen el poder de les matemàtiques de manera lúdica i participativa. Des de la construcció de nombres amb blocs de construcció fins a la creació de seqüències amb colors vibrants, cada activitat està dissenyada per fomentar la curiositat, la col·laboració i la resolució de problemes. A més a més, hem integrat la tecnologia de manera orgànica en el nostre currículum, amb un espai de robòtica on els nens poden interactuar amb robots com el Bee-bot. A través d’aquesta experiència, els alumnes aprenen sobre direcció espacial, seqüències i resolució de problemes de manera divertida i interactiva. La nostra missió al Saavedra és preparar els nostres alumnes per al futur, equipant-los amb les habilitats necessàries per afrontar els reptes d’un món en constant evolució. Amb aquest enfocament, estem cultivant el pensament crític, la creativitat i la confiança en cadascun dels nostres estudiants, obrint les portes a un món de possibilitats infinites.