Certamen “Premi Professor Rius, de Reus”

Avui, 23 de gener de 2020, uns quants alumnes de quarts aniran a defensar les seves andròmines a l’acte de clausura i lliurament dels “1rs Premis Professor Rius, de Reus, Andròmines per fomentar la tècnica entre la infància” organitzat pel Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona en honor a l’enginyer i dibuixant Ramon Sabatés Massanell.

Aquest certamen té com a objectiu potenciar el desenvolupament de noves maneres d’ensenyar, on es combinin les ciències, matemàtiques, la tecnologia (enginyeria) i l’art, per resoldre problemes. Sense oblidar altres matèries bàsiques per a la formació de l’alumnat.

L’acte de presentació és avui 23 de gener de 2020 de 16.30 a 19.40 h. a les instal·lacions del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona i retransmès en directe per streaming.

A continuació us deixem els videos que van gravar els mateixos alumnes per a participar en aquest esdeveniment.