Sortida al delta del Llobregat

Els nens i nenes de segon vam anar d’excursió al delta del Llobregat. Allà vam visitar l’espai natural del Remolar-Filipines. Quan hi vam arribar, vam fer un passeig pel delta amb uns monitors. Vam veure un cau de conills, arbres que només creixen a prop de l’aigua dolça i, amb uns prismàtics, vam pujar a un mirador des d’on vam observar moltes aus diferents.

Quan vam acabar el passeig, vam fer un taller on vam comparar becs, cranis i potes de diferents ocells. També vam aprendre que alguns ocells tenen membranes per poder nedar!

Després de l’activitat, vam anar a la platja. Vam pujar a un altre mirador per veure el delta des de dalt, vam mirar els avions i vam fer cabanes. Ens ho vam passar molt bé!