De pas per l’Índia

Els alumnes de 5è continuen fent la volta al món, tot seguint a en Phielas Fogg i el seu acompanyant Passepartout. La tasca de l’alumat és clau, ja que aquesta persecució servirà per descobrir si els protagonistes aconsegueixen el seu objectiu de fer la volta al món en 80 dies i, sobretot, per comprovar si és el senyor Fogg qui ha robat el Banc d’Anglaterra.

Aquesta setmana hem arribat a Bombai (Índia), des d’on creuarem el país d’oest a est fins a arribar a Calcuta i així prosseguir el nostre viatge.

Per conèixer millor els costums del sud-est del continent asiàtic hem celebrat una trobada amb alumnes i familiars provinents del Pakistan. Així mateix, hem fet un taller de danses de Bollywood (típiques de l’Índia).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *