Comencem l’escenari de l’Home de la Lluna

Aquest primer trimestre, hem conegut la història de “L’home de la lluna”.  En Bob és un astronauta que cada dia agafa el seu coet per anar a la lluna: la neteja, fa visites guiades…, però ja està cansat de què li preguntin pels extraterrestres. Així que ens ha demanat la nostra ajuda per venir a treballar a la Terra. Així doncs, a investigar!

Sobre aquesta història hem centrat el nostre escenari d’aprenentatge. Per començar, hem conegut l’entorn del personatge com ara els astronautes, els coets, la Lluna, els extraterrestres… i un dia, ens va arribar un missatge del Bob on ens demanava ajuda per trobar un ofici a la Terra. En aquest moment, vam preguntar a les famílies per la seva feina, pels estris que utilitzen, per la roba que porten… Fins i tot les hem convidat a l’aula! Sobre aquest escenari, estem fent diferents activitats relacionades amb el llenguatge oral, la lectoescriptura, les matemàtiques, el llenguatge musical, el llenguatge plàstic i l’expressió corporal.

Amb tot això, estem coneixent diferents oficis i hem triat els que més ens agraden per a en Bob. Ara haurem de pensar la manera d’explicar-li i enviar-li.