Celebrem la Castanyada!!!

A l’escola hem pogut gaudir de la festa de la Castanyada! Al matí els nens i nens d’educació primària han vingut a les diferents aules d’educació a infantil i ens han fet tallers diversos, uns hem fet danses, uns altres murals de la tardor…. Ens ha encantat poder compartir un estona amb els més grans de d’escola!

A la tarda estàvem molt emocionats perquè venia la senyora Castanyera a visitar-nos! Hem baixat al pati, ens hem asseguts en unes rotllanes molt grans i tatxàn, ha vingut la castanyera a saludar-nos, anava amb el seu mocador al cap, el seu davantal, la seva camisa i les seves sabates! Què simpàtica era! Desprès hem volgut fer-li un regal, l’hem ballat la seva cançó, primer els més petits de l’escola i desprès dues danses els nens de 1r i 2n! S’ha quedat tan contenta i agraïda que ens ha regalat un munt de castanyes que hem posat a dins de les paperines que ens fet nosaltres aquests dies a l’escola!

Què bones les castanyes torrades de la senyora Castanyera! Moltes gràcies per venir a veure’ns i t’esperem el curs que ve!