Fem colònia d’espígol a 3r!

Els nens i nenes de 3r continuem aprenent moltes coses dins del nostre escenari d’aprenentatge sobre les plantes. Aquesta vegada, hem descobert alguns dels seus usos i hem fet una activitat molt especial i aromàtica!

Primer, vam escoltar un àudio amb molta atenció i, després, vam completar la informació d’un text instructiu relacionat amb el procés que havíem escoltat. Així vam poder entendre millor tots els passos necessaris per elaborar un producte natural.

Després… ens vam convertir en petits perfumistes! Amb espígol, vam preparar la nostra pròpia colònia. Ens va agradar molt participar en tot el procés: observar, olorar, barrejar i preparar la colònia amb molta il·lusió.

Ara només ens queda esperar que estigui ben preparada per poder-la fer servir. Tenim moltes ganes que arribi el moment de perfumar-nos amb la nostra colònia d’espígol!