AJUTS MENJADOR 2021-2022

Ja està obert el període per demanar l’ajut de menjador que s’ha de realitzar telemàticament.

Un cop omplert el formulari cal imprimir i portar a la secretaria del centre per a fer la validació (imprescindible)

Horari administració: 9:00h a 13:30h.

Dates sol·licitud: del 6 al 17 de setembre de 2021

FORMULARI

Servei d’acollida i extraescolars

Ja teniu disponible el calendari d’activitats extraescolars per aquest curs 2021-2022. També adjuntem informació del servei d’acollida, així com preus i més dades de les activitats que s’oferten enguany.

Colònies 6è Cambrils- Port Aventura

Els nens i nenes de 6è han estat de colònies els dies 2 i 3 de juny. Han viscut l’experiència de viure en un càmping, realitzar activitats aquàtiques i han anat a Port Aventura. Creiem que ho han passat genial! I si no… pregunteu, pregunteu!!!
Llegeix més»

Vols ser valent o valenta? Dona sang!

Busquem persones que s’animin a donar sang. Ens ajudes a omplir les donacions?

El proper *dijous 27 de maig* t’esperem a *L’Escola Ramon Llull*, l’alumnat ha preparat una magnífica campanya i encara tenim moltes lliteres buides

Reserva ara la teva cita al següent enllaç: Llegeix més»