Colònies 6è Cambrils- Port Aventura

Els nens i nenes de 6è han estat de colònies els dies 2 i 3 de juny. Han viscut l’experiència de viure en un càmping, realitzar activitats aquàtiques i han anat a Port Aventura. Creiem que ho han passat genial! I si no… pregunteu, pregunteu!!!
Llegeix més»

Vols ser valent o valenta? Dona sang!

Busquem persones que s’animin a donar sang. Ens ajudes a omplir les donacions?

El proper *dijous 27 de maig* t’esperem a *L’Escola Ramon Llull*, l’alumnat ha preparat una magnífica campanya i encara tenim moltes lliteres buides

Reserva ara la teva cita al següent enllaç: Llegeix més»

Teatre en anglès!

Durant aquest mes de maig els nens i nenes de primària han pogut gaudir d’una obra de teatre en anglès. Per als de cicle inicial “Wanda the witch”, per a cicle mitjà “Aladdin” i per a cicle superior “Frankenstain”.

Una piràmide per a la mòmia

Al llarg del 2n trimestre els alumnes de P5 hem acompanyat a la mòmia en la recerca d’un lloc per poder descansar per sempre. Investigant hem descobert com és Egipte, el desert, el riu Nil, com eren els palaus dels faraons, els temples; hem conegut… Llegeix més»