Portes obertes

Benvolgudes famílies,
Les escoles i instituts de l’Eixample hem acordat celebrar les Jornades de Portes Obertes en format virtual. Al llarg del mes de febrer penjarem vídeos que us permetran conèixer de més a prop la nostra escola i el seu projecte educatiu.
Les sessions virtuals de… Llegeix més»

Esteu segurs que podran arreglar el robot?

A 5è ha aparegut un misteriós robot. No sabem per què, només hem trobat al seu costat unes targetes amb un correu electrònic…. què necessitaran de nosaltres? Sembla que el robot no funciona. Potser, haurem de fer alguna cosa!!!

Treballem en equip

Les nenes i els nens de P3 us volem ensenyar com vam treballar en equip per contruir un ninot de neu.

Trobarem el nas d’en Tito?

En Tito Malabarista ha perdut  el seu nas!!!

No sap on l’ha perdut. I ha vingut a l’escola, a la classe dels Pallassos Blaus i Vermells  que estan disposats i disposades a trobar-lo.

En Tito ha marxat molt content i esperançat de que ara sí, amb l’ajuda dels nens i nenes de P3, trobarà el seu nas vermell i rodó.

Instituts adscrits

El Consorci d’Educació ha estat treballant en un nou model de pas de primària a secundària que promogui una educació de més qualitat a l’alumnat i que faciliti la coordinació de les seves accions pedagògiques.
La reestructuració ha comportat que a partir del proper curs els… Llegeix més»

On puc descansar per sempre?

A P5 ens ha vingut a veure una mòmia!!! Necessita tornar a Egipte perquè tanquen el museu on estava. Així que nosaltres ens posem en marxa per poder-la ajudar. Tenim molta feina a fer! Hem de descobrir on és Egipte i com arribar-hi.

Fem matemàtiques!!!

Treballem els parells i els imparells a 2n. Què passa quan els sumem? A l’escola interpretem, raonem, repensem, relacionem, comprenem i compartim les matemàtiques.

Agències de viatges

Per descobrir Catalunya, les noies i els nois de 4t han creat les seves pròpies agències de viatges que els ajudaran  conèixer tot  el que es pot trobar a Catalunya en relació a l’activitat turística.

Perduda al Ramon Llull! Podrem ajudar a la Pirata Anne Bonnie?

La pirata Bonnie s’ha perdut en el temps, no sap quan va néixer !!!  Vol que l’ajudem a trobar la seva època.

Els nens i nenes de 2n estan molt disposats a aprendre i fer tot el que calgui perquè pugui tornar al seu vaixell pirata i seguir navegant pels oceans.