CM: Sortida a Mercabarna

Després del parèntesi de la pandèmia, Cicle Mitjà ha reprès la sortida a Mercabarna, per tal de realitzar les activitats proposades de “5 al dia”(AGEM i Mercabarna), compromesos amb la salut dels nens/es  i de les seves famílies.

Dos monitors, amb molta il·lusió, ens van acompanyar a visitar el Mercat Central de Fruites i Hortalisses  i ens van organitzar uns tallers molt divertits en els quals vam poder tastar unes fruites de sabor especial

i vam poder dinar a base dels seus productes que són les fruites i les hortalisses, prenent consciència també de tot el tema del rebuig i del malbaratament alimentari.

La campanya 5 al dia promou el consum de fruites i hortalisses, ens parla de la piràmide dels aliments i dels superpoders que tenen aquests aliments a les nostres vides i de la necessitat de fer una dieta equilibrada.

Un bon consell que no hem d’oblidar: necessitem 5 racions diàries de fruites i hortalisses per mantenir-nos sans!!

Salut per tots i totes !

Si feu clic a les imatges podreu veure algunes fotografies de la sortida.

3r A

3r B