Padrins/es i fillols/es TAC (P5-4t)

Ja sabeu que a la nostra escola creem un vincle molt bonic entre els més grans i els més petits. L’apadrinament va començar com un acompanyament a l’aprenentatge de la lectura, a les activitats, festes d’escola… entre padrins/es i fillols/es. Mica en mica, s’ha anat  ampliant també amb  l’apadrinament TAC.

L’alumnat de 4t  ha ensenyat als seus fillols i filloles que ara fan P5 un joc petit i senzill que han dissenyat a informàtica. Ho han treballat amb el programa Scratch. A canvi P5 els hi ha ensenyat allò que hem après  per reforçar la llengua i les matemàtiques d’una manera més lúdica utilitzant l’ordinador.

Una estona molt agradable compartint aquest bonic vincle entre padrins/es i fillols/es per acomiadar-nos fins el curs vinent.