Dansa Ara 2018

Com cada any els nens i les nenes de 2N de l’escola hem anat al Palau Sant Jordi a participar en l’activitat Dansa Ara que organitza l’Ajuntament de Barcelona. Es tracta d’una activitat que vol promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants mitjançant la dansa contemporània. Durant tot el curs hem estat aprenent les danses, gaudint de l’art d’escoltar i desenvolupant habilitats motrius.

Va ser un dia molt especial, on els autèntics protagonistes van ser els nens i nenes.

Si feu clic a la imatge podreu veure unes quantes fotografiesEspero que gaudiu veient-les!!!

Us donem un enllaç del vídeo del programa Dansa Ara 2018 que ens ha proporcionat el CEEB.

https://vimeopro.com/lookyproduccions/dansa-ara-2018 (contrasenya DANSA2018)

Esperem que us agradi i que així en tingueu un record.