Activitat: Quina calor a primer

El passat 18 de gener els alumnes de primer van realitzar una activitat anomenada “Quina calor“.

Amb l’ajuda d’un educador especialitzat vam realitzar varies activitats per tal de prendre consciència sobre la implicació que tenim la societat per fer front al canvi climàtic.

Una de les activitats va ser escoltar i visualitzar un conte interactiu narrat i representar que el nostre planeta està malalt, s’està escalfant i això ens afecta a tots i a totes. Què li passa? Què ho causa? Què podem fer-hi? A través del conte van descobrir què és el canvi climàtic, com són d’importants les nostres accions a l’hora de combatre’l i com el nostre refugi climàtic ens ajuda a adaptar-nos-hi.

Va ser molt divertit el moment en que un company/a d’aula es va posar una bata blanca i va fer de metge mentre un altre company/a feia de planeta malalt. Va ser super divertit! Per acabar entre tots vam buscar solucions per poder ajudar al nostra planeta a curar-se.

Si feu clic podreu veure algunes fotografies.

1r A Els Tarongers

1r B Els Mandariners