RECOMANACIONS CURS 2019-2020

RECOMANACIONS CURS 2019-2020 CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL

Des de l’escola us volem donar unes recomanacions pels primers dies de curs:

• Recordem que l’horari d’Educació Infantil és de 9h a 12’30h i de 15h a 16’30h. Preguem puntualitat.
  • El servei d’acollida és de 8h a 9h i la ludoteca per la tarda de 16’30h a 17’30h.
  • Han de venir vestits amb roba còmoda i el xandall de l’escola els dies de psicomotricitat.
  • Tant la roba com la motxilla (sense rodes) han d’anar marcades amb el nom i el cognom.
  • Cal portar una bata marcada, amb una cinta per poder penjar-la.
  • És important fer un esmorzar saludable. Esmorzem a l’aula entre 10-11h abans de l’estona d’esbarjo. Recomanem fruita o un petit entrepà dins d’una carmanyola, un tovalló i tot dins d’una bosseta.
  • L’entrada es realitzarà per la porta petita que dona accés a la rampa. La sortida es farà a les aules d’Educació Infantil.
  • Dijous, 5 de setembre a les 9h: reunió dels pares/mares dels nous alumnes d’Educació Infantil.

Recordeu que el dia 6 de setembre a les 9’30h  hi haurà una reunió de Benvinguda a la que podeu assistir acompanyats dels vostres fills/es.

RECOMANACIONS CURS 2019-2020 CICLE INICIAL

Des de l’escola us volem donar unes recomanacions pels primers dies de curs:

• Recordem que l’horari d’Educació Primària és de 9h – 13h i de 15h-16.30h. Preguem puntualitat.
  • Les entrades i sortides es realitzen per la porta gran del pati. El 1r dia els familiars poden acompanyar als nens nous a la fila. La resta de dies del curs entren sols.
  • Esmorzem al pati d’11h-11.30h. És important fer un esmorzar saludable. Recomanem fruita i/o un petit entrepà dins d’una carmanyola i una bosseta marcada amb una cinta per poder penjar-la.
  • Cal portar una bata marcada que tingui cinta per poder penjar-la.
  • Es recomana portar una motxilla petita de roba sense rodes. L’escola facilitarà una al principi de curs.
  • L’escola proporciona el material fungible necessari (carpeta, agenda, llapis, colors, …).
  • Tots els llibres (català, castellà, matemàtiques i anglès) s’han de portar el primer dia. Comproveu que l’ISBN sigui el correcte i poseu el nom i cognom. Els llibres restaran a l’escola durant tot el curs.
  • Els alumnes de Cicle Inicial realitzaran l’activitat de Natació (Jo Nedo) dins l’horari lectiu. Rebreu més informació a l’inici de curs.
  • Els serveis d’acollida matinal (8h a 9h) i ludoteca (16.30h a 17.30h) funcionaran des del primer dia.

Recordeu que el dia 6 de Setembre a les 9.30h hi haurà una reunió de benvinguda a la que podeu assistir acompanyats dels vostres fills/es.

RECOMANACIONS CURS 2019-2020 CICLE MITJÀ

Des de l’escola us volem donar unes recomanacions pels primers dies de curs:

• Esmorzem al pati d’11h-11.30h. És important fer un esmorzar saludable. Recomanem fruita i/o un petit entrepà dins d’una carmanyola.
  • La bata no s’utilitza diàriament a Cicle Mitjà, però sí és recomanable els dies de plàstica que s’utilitzin pintures o materials similars.
  • L’escola proporciona tot el material fungible necessari per a plàstica (pintures, papers i cartolines, tisores, cola, vernís, etc.) i el material bàsic per escriure (bolígrafs, llapis, goma, maquineta, colors i retoladors).
  • També donem fulls de papers de diferents dissenys (en blanc, pauta, quadrats, …) per a fer els diferents treballs i una carpeta per a portar fulls a casa i a l’escola.
  • Proporcionem una agenda per a organitzar-se, anotar el que han de portar o fer i com a mitjà de comunicació entre la família i els/les mestres.
  • Els llibres (català, matemàtiques i anglès) s’han de portar els primers dies de classe. Comproveu que l’ISBN sigui el correcte i poseu el nom i el cognom.
  • Els llibres restaran a l’escola durant tot el curs, però se’ls poden emportar a casa si han d’acabar alguna activitat o els necessiten per consultar. Els han de portar a l’escola el dia que toqui aquella matèria per poder treballar.
  • El servei d’acollida matinal (8h a 9h) i ludoteca (16.30h a 17.30h) funcionaran des del primer dia.

RECOMANACIONS CURS 2019-2020 CICLE SUPERIOR

Des de l’escola us volem donar unes recomanacions pels primers dies de curs:

• Al Cicle Superior els dies de plàstica (pintura o fang) es recomana portar una bata o samarreta vella.
  • L’escola proporciona tot el material fungible necessari per a plàstica (pintura, papers i cartolines, tisores, cola, vernís, …) i el material bàsic per escriure (bolígraf, llapis, goma, maquineta, colors i retoladors).
  • Proporcionem una agenda, per a organitzar-se, anotar el que han de portar o fer i com a mitjà de comunicació entre la família i els/les mestres.
  • Al Cicle Superior els nens i nenes utilitzen una llibreta de quadradets tamany Din-A4 amb espiral i pàgines que es poden arrancar fàcilment, on realitzen les activitats de les diferents matèries. L’han de portar cada dia i responsabilitzar-se d’ella.
  • Cal portar una arxivador de dos o quatre forats amb separadors per desar els treballs fets de les diferents àrees.
  • La llibreta, l’arxivador i l’agenda l’han de portar cada dia a la motxilla.
  • Tots els llibres (català, castellà, matemàtiques i anglès) s’han de portar el primer dia de classe. Comproveu que l’ISBN sigui el correcte i poseu el nom i el cognom.
  • Al Cicle Superior els llibres no es deixen a classe com a norma.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *