Enquesta refugis climàtics

Com ja sabeu, la nostra escola és una de les 10 seleccionades a la ciutat de Barcelona per convertir-se en refugi climàtic. En els documents que us compartim teniu tota la informació sobre el projecte i les seves actuacions, però per fer un petit resum: es faran una sèrie d’actuacions a nivell de punts d’aigua (bloc blau), de vegetació (bloc verd) i d’infraestructura al propi edifici (bloc gris), per tal de convertir el nostre centre en un refugi pels veïns i veïnes del barri en cas d’onada de calor.
Per poder fer aquestes actuacions, volem conèixer l’opinió de tota la comunitat educativa, alumnes, claustre i famílies, i fer un recull de totes les propostes per tal d’exposar-les als responsables del projecte a la reunió del dia 25 de setembre, a la qual assistiran representants de cada sector.
En aquesta enquesta us plantegem dos blocs, un per plantejar els problemes que considereu que té el centre de cada bloc (blau, verd i gris), i un altre per poder plantejar propostes i solucions (també per cada bloc).

Teniu fins el dilluns 24 de setembre a les 17:00 per omplir l’enquesta, a partir d’aquest moment quedarà tancada per poder fer el recull de propostes.