DENIP 2024

Avui hem celebrat el dia de la pau i la no violència a l’escola. L’alumnat de 6è ha llegit un conte explicant la recepta de la pau, i després cada grup els ha fet entrega d’uns maons amb paraules i desitjos bonics per construir el nostre mur de la pau.

Després ens hem reunit tots a la pista i ens hem agrupat padrins amb fillols per dibuixar allò que ens suggerien diferents músiques de pau. Hem gaudit moltíssim compartint uns moment tant bonics, tenim una escola plena d’artistes! En aquesta carpeta teniu tot un recull de fotos de l’activitat.