DENIP 2023 (Dia Escolar de la No-violència i la Pau)

Avui, 30 de gener, hem celebrat el Dia Escolar de la No-Violència i la Pau. Ens hem reunit tots al pati i ens hem trobat els padrins amb els fillols de tota l’escola. Els dies previs havíem preparat unes precioses floretes amb paraules boniques proposades pels més petits, i, després d’escoltar unes boniques paraules de l’alumnat de 6è, les hem plantat per fer que arrelin a la nostra escola.

També hem cantat i ballat la cançó “Resiste y grita” de Txarango que ens convida a lluitar per la llibertat i la pau.

Podeu veure les imatges de la celebració d’avui clicant a la següent foto.