Arriba el Nadal a Cicle Inicial

El Nadal ha arribat al Cicle Inicial ple de moments màgics i divertits… Els nens i nenes de primer i segon han gaudit de moltes activitats relacionades amb la festivitat del Nadal. Han cantat i ballat cançons, han realitzat una manualitat plàstica d’un arbre de Nadal amb plastilina, han recitat poemes, han escrit felicitacions de Nadal, han elaborat entre tots una presentació amb diapositives amb el Drive de l’escola,…

A continuació teniu la presentació amb diapositives fetes pels alumnes de primer i segon on han escrit entre tots els pomes de nadal treballats. Esperem que us agradin.

A més a més del Concert de Nadal, l’últim dia d’escola vam picar tots plegats el Tió. La professora Annabel ens va explicar un conte molt divertit .

Vam aprendre una nova cançó per picar el Tió que deia:

Tió, tionet

caga’ns un regalet

Tió, tionàs

caga’ns un regalàs!

Que jo m’he portat bé

i els meus amics també!

Si feu clic a la imatge del Tió podreu veure un recull de fotografies.

Després de picar el tió, vam anar a veure el Sa Majestat el Rei Mag d’Orient i li vam entregar totes les cartes i ens va regalar una bossa amb motius nadalencs per pintar i una diadema del Pare Noel molt divertida. Aprofitem per donar les gràcies a l’AMPA de l’escola.

Finalment, vam esmorzar tots plegats una xocolata calenta amb coca que estava boníssima, aprofitem també per donar les gràcies a tot el personal de la cuina per l’esmorzar.