2n-Sóc expert/a en….

Aquests dies a segon hem iniciat una activitat inclosa dins la programació de llengua oral que es diu: “Sóc expert/a en…“. On cada alumne/a explica a la resta del grup alguna cosa que li agradi i sàpiga fer molt bé. Amb l’ajuda d’un guió proporcionat pel mestre i la implicació i col·laboració de les famílies, es prepara una cartolina amb imatges i un petit escrit. El dia acordat prèviament s’explica a la resta dels companys .

El dijous 1 de febrer el Sergi i l’Artem van ser els primers en iniciar l’activitat.

El Sergi va explicar: “Sóc expert en tocar el piano“. Ens va explicar moltes coses sobre llenguatge musical i sobre el seu teclat. El que més ens va agradar va ser l’estona que ens va deixar a tots tocar una mica el seu teclat.

L’Artem ens va explicar:  “Sóc expert en com es juga al futbol”. Ens va explicar moltes coses sobre aquest esport, sobre el nombre de jugadors necessaris i que significa la targeta groga i la targeta vermella. El que més agradar va ser quan ens va ensenyar les seves samarretes de futbol. Fins i tot ens va ensenyar a fer un tocs amb la pilota.

Volem felicitar i donar les gràcies al Sergi, a l’Artem i a les seves famílies per aquesta activitat.

El dijous 8 de febrer, la Laia i la Gabriela van fer l’activitat : “Sóc experta en…”.

La Laia ens va explicar:  “Sóc experta en plastilina”. En va explicar com des de petita li agrada construir figures amb la plastilina. El que més en va agradar va ser veure les figures que ens va portar, en especial el cupcake.

La Gabriela ens va explicar:  “Sóc experta en anar de viatge”. En va explicar com ho hem de fer per anar de viatge i en especial si anem en avió. A ella i al seu pare els hi agrada molt anar de viatge i portar moltes maletes. El que més ens va agradar va ser veure els bitlles d’avió, els passaports i les fotos dels seus viatge.

Volem felicitar i donar les gràcies a la Laia,  a la Gabriela i a les seves famílies per aquesta activitat.

El dijous 15 de febrer, el Jordi i el Martí van fer l’activitat : “Sóc experta en…”.

El Jordi ens va explicar:  “Sóc experta en pintar”. Ens va explicar moltes coses sobre la pintura, els colors primaris i els colors secundaris. El que més ens va agradar va ser veure alguns dels quadres que ell ha pintat i la super sorpresa final. Aquesta consistia en que cadascú de nosaltres vam poder pintar un tros d’un quadre. Va ser super emocionant convertir-nos en uns pintors.

El Martí ens va explicar:  “Sóc experta en percussió”. Ens va explicar com va aprendre a tocar i com ho fa per memoritzar els ritmes. El que més ens va agradar va ser veure i escolar com toca…. Ens va sorprendre com de fort sonava. El Martí al final també ens va deixar tocar a cadascú el seu instrument, va ser super divertit tocar-lo i convertir-nos en músics.

Volem felicitar i donar les gràcies al Jordi,  al Martí i a les seves famílies per aquesta activitat.

Si feu clic a la imatge podreu veure unes quantes fotografies.