Mercabarna: Un món de productes frescos!

L’alumnat de 4t hem anat al Mercabarna, el mercat central de productes frescos de Barcelona. Vam aprendre moltíssim sobre d’on provenen els aliments que mengem cada dia i com arriben a les nostres llars.

El primer que vam fer va ser visitar la zona de fruites i verdures. Era enorme!

Després vam fer un tastet de fruites i hortalisses, vam repassar la piràmide de l’alimentació i el plat de Harvard,

Aquí teniu algunes coses que vam aprendre a Mercabarna:

• Mercabarna és el mercat central de productes frescos de Barcelona.
  • Cada dia arriben a Mercabarna camions plens de fruites, verdures, peix, carn i d’altres productes frescos.
  • Els productes passen per molts controls de qualitat abans d’arribar a les botigues.
  • Mercabarna és un lloc molt important per a l’alimentació de la ciutat de Barcelona.

Ens va agradar molt la visita a Mercabarna i la recomanem a tots els nens i nenes!