Gimcana de final de curs

Avui, hem tornat a celebrar a l’escola la tradicional GIMCANA que els nois i noies DELEGATS ens han preparat.
Us adjuntem un recull de les fotos de la jornada passant per les diferents estacions que hem tingut: joc de la cadira, just dance, disfresses, pinta cares misteriós,  joc del mocador, sorral, papiroflèxia, mandales, ruleta de reptes, pintar pedres, joc de les estàtues musicals, circuit, ping-pong, massatges, plastilina, indiaques, penals, relleus,  braçalets i bàsquet.
Moltes gràcies als Delegats i Delegades per aquest magnífic dia de GIMCANA!!!!!

1. deisy

Que bien se lo han pasado!! muchas actividades para hacer…y refrescarse con la manguera lo mejor …seguro! que bueno que han podido compartir un día con toda la comunidad de la escuela.