Entrega de la recaudació solidària

L’altre dia vam tenir un acte especial a l’escola. Els delegats i delegades de 6è van fer lliurament dels fons recollits durant la Xocolatada Solidària a l’Esther.

Els i les nostres representants de 6è van fer entrega de la recaudació a l’Esther, la qual va acollir la contribució amb una gran dosi de gratitud i, per fer-ho encara més emocionant, ens va agrair agafant el “xec” que li vam oferir.

Aprofitem per agrair a totes les persones de la comunitat que van participar i contribuir amb el seu granet de sorra. Amb cada aportació i assistència a la Xocolatada Solidària, feu possible aquest tipus d’actes que fan brillar la nostra escola.

Us convidem a seguir compartint aquests moments especials i a continuar contribuint al creixement de la nostra comunitat escolar. Seguim treballant juntes pel bé comú!