Endevinalles Pauvileres

Bon dia estimat alumnat i estimades famílies,

Esperem que totes i tots us trobeu bé de salut.

Heu vist el vídeo que vàrem gravar els pauvilers i pauvileres des del confinament? I els que ens han fet algunes classes de l’escola com la classe dels inventors i inventores i la classe dels animals?? Us engresquem a remenar i omplir casa amb els desitjos i l’ amor dels pauvilers i pauvileres, tant dels petits i petites com dels grans.

Teniu els vídeos penjats a la web de l’escola: http://escolapauvila.cat/ Mica a mica els anem penjant, si en falta algun,  no patiu que ho farem!!

A més, cada dia l’equip educatiu us anirem deixant alguna altra sorpresa, amb tot el nostre amor i amb la intenció de fer-nos presents des del confinament a la Comunitat Educativa: als nostres estimats i estimades alumnes i a les seves famílies.

Heu vist la sorpresa d’avui?? Aneu a descobrir qui és!!

Si us ve de gust ens podeu deixar comentaris QUE NO SIGUIN LA RESPOSTA AL REPTE per donar temps a tothom a pensar. L’endemà, amb la nova proposta, quan sigui necessari, us enviarem també la sol·lució del dia anterior i podem comentar-la aleshores.

Us trobem a faltar, es nota??

Cuideu-vos molt!!