AQUESTA SETMANA LA CLASSE DELS ROSSINYOLS VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES ELS RACONS QUE HEM FET A LA CLASSE!
CADA MATÍ, QUAN ARRIBEM A L’ESCOLA, TROBEM L’AULA ORGANITZADA EN DIFERENTS RACONS DE TREBALL. ELS NENS I NENES SÓN LLIURES DE TRIAR QUINA PROPOSTA ELS VE MÉS DE GUST DUR A TERME LES ÚNIQUES CONSIGNES SÓN: RESPECTAR EL NOMBRE D’INFANTS QUE CABEN A CADA RACÓ, SEGUIR LA PROPOSTA I INTENTAR PASSAR PER TOTS ELS RACONS DURANT LA SETMANA. JA PORTEM MOLT TEMPS A L’ESCOLA I ELS ROSSINYOLS SÓN CAPAÇOS D’ORGANITZAR-SE EL SEU PROPI TEMPS LA MAR DE BÉ!
AIXÍ DONCS, AQUESTS SÓN ELS RACONS QUE HEM TREBALLAT DURANT AQUESTS ÚLTIMS DIES:
EL RACÓ MUSICAL, ON HEM TINGUT EL XILÒFON I EL METAL·LÒFON.
LA PDI, ON HEM POGUT FER DIBUIX LLIURE:
EL RACÓ D’OBSERVACIÓ DE LES ERUGUES DE SEDA:
LA CURA DE LES PLANTES
SEGUINT AMB EL TREBALL DEL NOM, TENIM UN MURAL ON PODEM ASSOCIAR CADA NOM AMB LA SEVA FOTO:
EL RACÓ DE LA CUINETA, ON TREBALLEM EL JOC SIMBÒLIC:
EL RACÓ DE PSICOMOTRICITAT:
ELLS MATEIXOS AMB L’AJUDA D’UN RELLOTGE DE SORRA S’ORGANITZEN EN EL RACÓ MOTRIU PER FER EL CANVI DE TORN. TOTS ELS HI ENCANTA AQUEST RACÓ!!
EL RACÓ D’EXPERIMENTACIÓ:
EL RACÓ DE CONSTRUCCIÓ:
EL RACÓ ARTÍSTIC ON PODEN CREAR I DESENVOLUPAR LA SEVA IMAGINACIÓ
MOMENTS DIVERTITS DE COOPERACIÓ I AJUDA, MOMENTS DE TENDRESA.
ÉS UN GAUDIR CONSTANT VEURE’LS CRÉIXER.