8 DE MARÇ

Aquest divendres 8 de març ha sigut un dia molt emotiu i especial. Després de l’acte que ens han regalat les alumnes de 6è, ens han sorgit moltes ganes de comentar i explicar les nostres sensacions amb els nostres companys i companyes. Un cop a l’aula, les alumnes de 6è ens han vingut a regalar dos dels símbols que representen aquest dia, el símbol de la dona i una mà de color lila.

A la conversa hem parlat de qui és la dona més important de les nostres vides, perquè el color lila representava aquest dia, que no hi ha colors per representar als nens o a les nenes, perquè a tots en poden agradar tots els colors, indiferent del sexe que siguem, entre d’altres.

Al llarg de la setmana també hem llegit el llibre d’històries per un forat que hem anat a buscar al vestíbul de la nostra escola.

Primerament hem fet hipòtesis sobre el que creiem de que tractaria el conte, només observant la rodona que ens deixava veure l’embolcall. A continuació hem explicat el conte de “Leila”, una dolça història que ens ensenya que les diferències no existeixen, i hem arribat a la conclusió amb aquest conte de que podem ser amics encara que siguem diferents.