Una castanyada diferent!

Hola a totes i tots.

Aquesta castanyada està sent molt diferent de les habituals. Però estem molt contents perquè hem pogut fer una petita sortida als voltants de l’escola. Ens ho vam passar super bé, vam poder gaudir “JUNTS PERÒ SEPARATS” amb tots els alumnes i les alumnes de segon.

Ens vam organitzar en 5 espais diferents, a cada espai hi havia una proposta: 1) preguntes de la tardor, 2) mímica, 3) relleus, 4) cercles cooperatius i 5) el joc de STOP.

Si cliqueu en aquesta imatge podeu anar a veure totes les fotos i vídeos que ens van fer.

Després de realitzar totes les proves, el Drauvil i la Drauvilina ens van encarregar que havíem de buscar unes peces perdudes pel nostre espai… Aquestes peces tenen un missatge que només podrem saber quan totes les nenes i nens de la comunitat hagin fet la sortida.

Per acabar de concloure amb la festa de la castanyada, el divendres dia 30 d’octubre hem realitzat tallers temàtics a la classe. Hem dedicat una estona del matí a treballar el Halloween, després hem fet una representació teatral i per últim hem creat un monstre terrorífic. Estem una mica tristos i tristes de no poder compartir amb tota l’escola aquesta festivitat, però contents que almenys puguem celebrar-ho tota la classe de l’univers junta.

Per cert… No us ho hem explicat però… ja hem fet treball d’investigació amb els iPad. Hem descobert quins cossos celestes hi ha al sistema solar.

Voleu saber més sobre aquest tema?

Fins aviat lectors i lectores.

Una abraçada amb els ulls.