Sortim a La Plana, el barri de l’escola!

Hola lectores i lectors, aquesta setmana els nens i les nenes de segon hem fet una sortida per conèixer el barri de La Plana.

Fa unes setmanes vam començar un nou projecte, el barri de l’escola, i hem cregut molt interessant sortir a conèixer-lo de primera mà. A la classe hem fet alguna activitat amb el mapa del barri, hem localitzat l’escola i alguns comerços que hi podem trobar, per tant, aquest era el nostre principal objectiu a la sortida: conèixer els carrers i fixar-nos i/o visitar alguns dels comerços que hi ha al barri. Per aconseguir-ho, des de que hem sortit de l’escola ens hem aturat a cada cruïlla de carrers, ens situàvem en el mapa i miràvem el nom dels carrers. Després a la zona comercial, hem mirat el nom dels comerços.

La resta de matí l’hem passat a la plaça Catalunya, on hem tingut temps d’esbarjo amb les nostres companyes i companys. Quin gust ens ha fet sortir una mica de l’escola! Ens ho hem passat superbé!

Però la sortida no acabava aquí… vam poder accentuar la nostra faceta més artística fent un dibuix al natural de l’olivera que hi ha a la plaça. En aquest dibuix ens aprofundim en les perspectives, els plans, la sobreposició d’objectes, el traç, la polidesa… Ha sigut una activitat que ens ha agradat moltíssim, hem gaudit molt i continuarem fent propostes en aquesta línia de cara al tercer trimestre.

Va ser fantàstic i molt emotiu trobar-nos a familiars pel barri.

Per acabar, ens agradaria compartir que ha sigut molt enriquidor poder fer aquesta sortida, tant pels aprenentatges com per l’aspecte lúdic que hem tingut. Repetirem!