SORTIDA A LA VINYA VELLA

El passat divendres dia 21 els i les alumnes de segon vam passar un bonic dia a l’aire lliure gaudint de l’entorn que tenim.  Vam sortir de l’escola amb molta il·lusió i vam iniciar la nostra primera tasca de camí a la Vinya Vella.  Havíem d’anar observant i identificant quines plantes trobàvem d’acord a una proposta que portàvem cada parella o grup de tres. Dies abans d’aquesta activitat a l’aula vam estar prenent contacte amb les plantes de l’entorn mitjançant algunes activitats que ens van preparar les nostres mestres.

El camí fins a la Vinya Vella va ser entretingut i teníem molta gana.  Així que una vegada vam arribar vam esmorzar tots junts però amb distància!

Un cop vam acabar d’esmorzar ens vam organitzar i vam realitzar tres activitats:

• Estona lliure d’experimentació i joc per la zona de la riera.
  • Dibuix al natural a l’esplanada.
  • Aventura pels tobogans de terra!

Cada grup vam començar per una activitat i vam anar canviant fins a fer-les totes.  Vam realitzar dues activitats abans de dinar i després de dinar la tercera.

Finalment ens vam fer una foto de grup i vam tornar a l’escola.  Estàvem molt cansats i cansades però ens ho vam passar genial! Quin goig veure gaudir als/les nostres alumnes d’un meravellós dia a l’aire lliure.

Si voleu veure la galeria d’imatges de cada grup, cliqueu a l’enllaç relacionat:

-RECULL D’IMATGES DE LA CLASSE DE LA HISTÒRIA.

-RECULL D’IMATGES DE LA CLASSE DE L’UNIVERS.

RECULL D’IMATGES DE LA CLASSE DELS OFICIS.