QUÈ VAM FER PER SANT JORDI A LA CLASSE DELS OFICIS?

Encara que ja han passat uns dies de la data de Sant Jordi, teníem pendent fer una entradeta amb les activitats tan boniques que hem realitzat a l’aula. Som-hi!!!

SOPA DE PEDRES

Els companys/es de 4t van realitzar una obra de teatre: “Sopa de pedres”.  Ho van fer molt bé i es van esforçar moltíssim.  Estàvem molt emocionats/des perquè dies abans sentíem pels passadissos de l’escola  l’anunci de l’obra i teníem moltes ganes de veure-la.  Finalment, el dia 23 la vam gaudir a la classe. Quina emoció!

CONTES I FAMÍLIES

Durant tota la setmana vam poder veure els contes que ens havíeu fet arribar algunes famílies.  Moltíssimes gràcies de nou, ens ha encantat aquesta activitat!!! Encara ens queda algun conte pendent que anem veient a estonentes de lectura compartida. Com a agraïment a aquesta iniciativa i esforç els/les alumnes de la Comunitat de Mitjans/es vam preparar uns punts de llibre acompanyats d’una bonica rosa. Esperem que us hagi agradat el detallet!

TALLERS DE SANT JORDI

Durant el dia de Sant Jordi també vam realitzar uns tallers molt divertits i entretinguts.  Cadascú anava triant el taller per on volia começar.  Es podia escollir entre: un punt de llibre divertit, un sudoku de Sant Jordi, una rosa-imperdible i/o un drac “come-cocos”.

–> Cliqueu aquí si voleu veure totes les imatges

SORTIDA A LES OLIVERES

Aquesta mateixa setmana vam gaudir d’una estona de lectura a l’aire lliure.  Vam sortir amb llibres i contes que havíem triat i vam seure a les oliveres del costat de l’escola.  Allà vam estar llegint molt relaxadament amb els nostres companys i companyes.  I tot i que no podíem estar junts del tot, apropet estaven també els nostres companys/es de 2n A i 2n B. El temps va passar volant!!!

–> Cliqueu aquí si voleu veure totes les imatges

CONTES DELS NOSTRES PADRINS/ES DE 6è C

El mateix dia 23 també vam poder gaudir de 4 contes que ens va fer els nostres padrins/es de 6è C.  Ens els van fer arribar en format vídeo però van utilitzar diferents formats i materials per fer-los: explicant, amb dibuixos, representant… Moltíssimes gràcies, ens van encantar!!! Com a mostra d’agraïment els vam fer arribar aquest petit vídeo.

VÍDEO D’AGRAÏMENT ALS PADRINS/ES DE 6è C

Fins aviat!!!!!!!