La classe de l’Antic Egipte!

Benvingudes i benvinguts al bloc de notícies de la classe de l’Antic Egipte!

Fem un repàs de les activitats i moments més destacats de les últimes setmanes.

Aprenem a jugar al pati tot respectant les normes de seguretat. Veiem als nostres companys i companyes d’altres grups, tenim moltes ganes d’abraçar-los i jugar amb ells i elles i busquem la manera de fer-ho guardant la distància.

Clica a l’enllaç per veure l’àlbum de fotos: Al pati

Poc a poc van arribant més éssers vius a l’aula, les plantes! Les observem, parlem de les seves parts, del que necessiten, de com i qui les cuidarà, quin és el seu nom, de quin continent venen (ho busquem a l’atles), les mesurem i també les dibuixem amb tots els detalls que podem.

Clica a l’enllaç per veure l’àlbum de fotos: Les plantes de l’aula

Tots els i les alumnes i mestres de l’escola hem volgut agraïr a la Lyona el mural que ha pintat a l’entrada de l’escola, per això hem volgut fer-li un regal ben artístic entre totes i tots. L’hem fet a partir de les paraules que ens suggereix el mural i un cop les hem escrit, les hem integrat en una escultura que hem creat entre tots i totes que representa Monsieur Gargot, un dels personatges més coneguts dels contes de la Lyona.

Clica a l’enllaç per veure l’àlbum de fotos: Agraïment a la Lyona

Comencem a estudiar i investigar sobre el nostres projecte d’aula, l’Antic Egipte. Una de les primeres coses que fem és ubicar-lo en l’espai geogràfic i en el temps. El nostre company Joel, ens porta el seu projecte de castellà del curs passat i l’exposa, ens aporta molta informació interessant!

Clica a l’enllaç per veure l’àlbum de fotos: Ens endinsem a l’Antic Egipte

Ens hem engrescat amb la proposta plàstica per decorar el vestíbul de l’escola amb la temàtica de la tardor. Els de tercer hem utilitzat les ceres i li hem volgut donar relleu tot marcant els nervis de les fulles amb llana.

Clica a l’enllaç per veure l’àlbum de fotos: La tardor ens inspira

Una estona de gaudi total a partir de l’audició de la cançó Clar de Lluna de Debussy. Ens relaxem i deixem volar la nostra imaginació!Cliqueu a l’enllaç per veure el vídeo: Imaginem la música

Fem la nostra primera sortida per celebrar la Castanyada i la tardor. Caminem fins l’esplanada de les oliveres i allà fem una gimcana molt divertida. També trobem les peces que ens faltaven per completar el trencaclosques de la Comunitat de Mitjanes que ens ha preparat el Dràuvil i la Drauvilina. Ara ja podem llegir clarament el que diu el missatge:

MALGRAT LA DISTÀNCIA SEGUIM CREIXENT JUNTS!

Clica a l’enllaç per veure l’àlbum de fotos: Sortida de tardor