Kahoot!

Hola lectores i lectors!

Volem explicar-vos que ja fa unes setmanes que hem conegut una eina educativa nova: el Kahoot.

Aquest programa ens permet fer de forma jugada molts aspectes del nostre dia a dia. Per exemple, ara que ens estem aprofundint en el barri de l’escola, vam rebre uns vídeos de la Maria i la Marta on ens explicaven com era el barri i l’escola abans. Després d’escoltar aquests vídeos vam realitzar un Kahoot per contestar unes preguntes, aprofundim en la comprensió lectora, en la fluïdessa i en la comprensió oral.

També hem contestat preguntes sobre el que hem fet en setmana santa i durant les properes setmanes crearem el nostre propi Kahoot. L’utilitzarem com una eina de coneixement intergrupal i cohesió de grup.

Ens va agradar molt poder fer-ho perquè ens ho vam passar superbé. Aquí us deixem un recull d’imatges perquè ho pugueu veure.

Moltes gràcies per llegir-nos.