Carnestoltes

Ja ha arribat el Carnestoltes!!! El passat divendres 10 de febrer vam donar la benvinguda al Rei Carnestoltes. Com cada any ens vam reunir tota l’escola per aquest dia tan especial.

Els ajudants del Rei Carnestoltes (els delegats) ens van explicar les consignes d’aquest any:

• Dimarts dia 14 el pijama hem de portar.
  • Dimecres dia 15 vestits d’un esport hem d’anar.
  • Dijous dia 16 d’un sol color haurem de venir.

Com cada any cada comunitat està elaborant una disfressa basada en el tema de l’escola, Arrelats. El tema d’aquest any (Arrelats) se centra en la història d’Esparreguera, els seus entorns naturals i les festes i tradicions del poble.

Com ja deveu saber aquest divendres farem una rua en la qual mostrarem les disfresses que hem estat elaborant durant aquesta setmana, des de I3 fins a 6è.

Esperem que gaudiu d’un bon Carnestoltes!!!