Videoclip

Per fi, ja el tenim aquí!

Els alumnes de 5è hem estat força temps preparant un videoclip amb la cançó “Si tots ho fem“, i ara ja el tenim llest per l’estrena!

El procés que hem seguit ha estat molt elaborat. Primer vam tenir una presa de contacte amb la cançó, per aprendre’ns la lletra, el ritme, etc. Més tard ens vam centrar en la part audiovisual, decidint quina seria l’escaleta que seguiriem en el guió del clip. Aquest procés va comptar amb la participació de tot l’alumnat, aportant idees i completant la de la resta de companys.

També vam fer propostes de balls i moviments que podriem seguir, i ens ho vam passar molt bé creant les danses! Fins i tot un company, en Biel, es va oferir a enregistrar la música amb el seu instrument: el bombardí.

Finalment, un cop teniem ben clar quines serien les escenes que apreixerien al vídeo, cada alumne va triar a quines escenes voldria aparéixer. La condició era que tothom hi havia de participar!

I finalment… Aquí teniu el resultat!

Esperem que us agradi, ja que l’hem fet amb molta il·lusió.

També podeu escoltar la versió que ens va fer en Biel amb el seu bombardí!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *