RACONS A 5èB

Avui hem començat els racons. Tenim 5 racons,que ens ajuden a organitzar-nos, millorar la llengua, les matemàtiques i també aprenem a fer anar els Ipad’s. Els racons són: web escola, reporters, arquitectes, notícies inventades i construcció de poliedres.

El racó de reporters consisteix en explicar escrivint amb coherència i correcció ortogràfica i documentar si cal amb fotografies, moments d’aprenentatge importants viscuts a l’aula.

El racó de web escola consisteix en localitzar informació fent ús d’internet i recollir-la en un document Drive.

El racó d’arquitectes consisteix en interpretar i realitzar, amb instruments de dibuix i de mesura , representacions espacials de l’entorn proper (plànol de l’aula a escala.)

El racó de notícies inventades consisteix en inventar una noticia a partir dels daus (story cubes), escriure un guió, explicar-lo oralment davant la càmera. Respectar l’estructura bàsica d’una notícia (què?, qui?, quan?, com?, perquè?.)

El racó de construcció de poliedres consisteix en conèixer els elements, les propietats i el nom dels poliedres (cub, tetraedre…) a través de la seva construcció amb materials. Fotografiar i compartir les imatges al Drive.

Aquí us deixem unes imatges de Racons: FOTOS

Reporters: Oleguer i Ian