Diari del 24 al 4 de març

Hola som el Biel i l’Izan G. i us explicarem el que ha passat del dia 24 al 4 de març.

Vam fer una carta de convivència a causa dels conflictes que tenim a l’escola.

Els punts son:

1 Tenir un comportament adequat i una actitud positiva, per ajudar a mantenir un bon ambient de treball i convivència a l’escola.

2 Esforçar-me per treure el màxim rendiment a les meves capacitats i millorar els resultats acadèmics.

3 Mostrar i valorar esforç i interès per aprendre.

4 Respectar i col·laborar en el compliment de les normes de funcionament de l’escola.

5 Respectar els companys, el professorat i tot el personal del centre.

6 Respectar les instal·lacions, el mobiliari, els estris i el material del centre, i col·laborar en el manteniment de la neteja del centre.

7 Responsabilitzar-me de les tasques que se’m demanin.

Si trenco algun dels acords, acceptaré les conseqüències que hàgim acordat com a classe.

El dia 23 vam tenir un examen de matemàtiques i vam fer la primera part. El divendres farem la segona part, la dels problemes matemàtics.

El dimecres vam fer un exercici mostrant diferents coses amb la música.

Aquesta setmana l’Ernest ha faltat alguns dies perquè hem canviat la wifi i per els efectes secundaris de la vacuna.

Biel i Izan Gomez